خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


مصاحبه با رئیس شورای اسلامی شهر بخشایش آقای علیرضا فراهی

 

1- چرا انتخاب شهردار شهر بخشایش با مشکل مواجه گردید؟
- بسم الله الرحمن الرحیم
بنده ضمن تقدیر و تشکر از جنابعالی و کلیه شهروندان عزیز به عرضتان می رسانم که شورای شهر بخشایش جزء اولین شوراهایی است که شهردار خود را انتخاب نموده بود. متأسفانه شروع به کار شوراهای جدید با تغییر و تحول دولت تدبیر و امید همزمان شد و این مسئله فقط مشکل شهر ما نبود بلکه اکثر شهرهای استان با سرپرستی اداره می گردیدند.

2- آیا شهردارتان را معرفی نموده اید؟ لطفاً خلاصه ای از رزومه شهردار جدید را بیان فرمائید:
- شهردار منتخب شهر بخشایش در روز دوشنبه مورخه 16/10/1392 با حضور شورای شهر در سالن شهرداری به کارکنان شهرداری معرفی شد و معارفه رسمی با هماهنگی فرماندار محترم و مدیر کل محترم امور شهری و شوراها متعاقباً اعلام خواهد شد.
شهردار شهرمان آقای مهندس احمد رادمهر در سال 1351 در شهر خواجه متولد شده، تحصیلات مقدماتی را در زادگاه خود و تحصیلات دانشگاهی را در اصفهان و کرج سپری نموده است. خوشبختانه وی فردی تحصیل کرده و دارای دو مدرک کارشناسی ارشد در رشته های «شناسایی و انتخاب مواد مهندسی» و «مدیریت MBA (مدیریت اجرایی)» هستند و در حال حاضر نیز دانشجوی دکترا در رشته «مدیریت کسب و کار DBA» می باشند.
سابقه تجربی درخشانی دارند که بنده به برخی موارد اشاره می نمایم:
1- عضو شورای اسلامی شهر خواجه در بین سالهای 82 الی 86
2- شهردار شهر خواجه
3- کارشناس فنی امور کنترل کیفیت شرکت موتورسازان تراکتور سازی ایران
4- مدیر عامل شرکت فناوران علم و صنعت پویا
5- مدیر گروه متالوژی دانشگاه آزاد اسلامی اهر
6- استاد دانشگاه آزاد اسلامی اهر

3- رابطه شورا با شهرداری چگونه است؟
- شورا و شهرداری یک مجموعه و مکمل هم هستند و یک مجموعه زمانی موفق خواهند شد که با هم همدل ، متحد و هماهنگ باشند. خوشبختانه رابطه خوبی با کارکنان شهرداری بخصوص شهردار شهر داریم. انشاءالله با حضور شهردار جدید شاهد رشد و توسعه شهرمان خواهیم بود. شورا رقیب شهرداری نیست، بلکه رفیق و شفیق و پشتیبان مستحکم برای شهرداری است. هدف شورا به هیچ عنوان خودنمایی و ... نمی باشد بلکه هدف اصلی شورا پیشرفت و توسعه شهر و کمک به قشر ضعیف می باشد.

4- در حال حاضر خواسته اصلی شورای شهر از شهرداری چیست؟
- همانگونه که بنده در جلسه معارفه شهردار به کارکنان شهرداری عرض نمودم، خواسته اصلی شورا پاکیزگی شهر و تکریم ارباب رجوع است.
طرح های اجرایی بعد از هماهنگی با صاحب نظران دلسوز و شهردار شهر و کنکاش در شورا متعاقباً اعلام خواهد شد.

آقای فراهی برای شما و دیگر اعضای شورای شهر و همچنین شهردار جدید آرزوی موفقیت و سلامتی دارم. خیلی ممنون که وقت گرانبهای خود را در اختیار بنده قرار دادید.



+ نوشته شده در چهار شنبه 18 دی 1392برچسب:شهرداری بخشایش , شورای شهر بخشایش , شهرداری و شورای شهر بخشایش, ساعت 19:22 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب