خانه | پست الکترونیک | آرشیو

بخشایش

آنا یوردوموز


اطلاعیه برگزاری دوره های آموزش برق، مکانیک و زنبورداری

««اطلاعیه»»

 

با همکاری جناب آقای شیرین آبادی مدیریت محترم فنی و حرفه ای شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر بخشایش، مدیر محترم آموزش و پرورش شهرستان و مدیریت مجتمع ولایت، دوره های آموزشی برق، مکانیک و زنبورداری از مورخه 93/04/08 در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هر هفته به مدت دو ماه در مجتمع ولایت شهر بخشایش برگزار خواهد شد.

از عموم علاقه مندان جهت شرکت در این دوره ها دعوت به عمل می آید.

لازم به ذکر است برای شرکت کنندگان این دوره گواهینامه بین المللی اعطا خواهد شد.

زمان برگزاری دوره ها:

روزهای دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۳۰

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بخشایش



+ نوشته شده در شنبه 31 خرداد 1393برچسب:روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بخشایش , دوره های آموزش برق , مکانیک و زنبورداری , ساعت 23:5 توسط نادر بخشایشی |

برگزاری کارگاه آموزش مهارت های زندگی

کارگاه آموزش مهارت های زندگی در راستای برنامه ریزی های بعمل آمده واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس در سطح پیشگیری اولیه با همکاری مدیریت محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان هریس، مدیریت محترم مجتمع ولایت شهر بخشایش و مرکز سلامت روان محلی اندیشه نیک بخشایش به مدیریت آقای عزیز تفکر و با حضور مدرس محترم آقای وحید رحمانی با شرکت ۴۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی در سالن اجتماعات مجتمع ولایت شهر بخشایش از تاریخ ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ لغایت ۱۳۹۳/۰۳/۲۲ از ساعت ۸:۳۰ صبح الی ۱۳:۳۰ ظهر برگزار گردید.

 

در طول سه روز برگزاری کارگاه ، فراگیران با موضوعات آموزشی مهارت های زندگی از قبیل : مهارت خودآگاهی، مهارت برقراری ارتباط موثر، عزت نفس و مدیریت استرس و … بصورت تئوری و عملی آشنا شده که در نهایت ، کارگاه با اهداء جوایر تهیه شده توسط واحد امور پیشگیری و مرکز سلامت روان به پایان رسید.

واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس بدینوسیله به اطلاع مدیران مدارس و روسای محترم ادارت شهرستان می رساند که با توجه به برنامه ریزی های بعمل آمده این واحد در سطح پیشگیری اولیه، این واحد ان شاء الله در وهله اول در شهرهای هریس، بخشایش، زرنق، کلوانق، خواجه و روستای های جانقور و بیلوردی به صورت گسترده از شهریور و مهر ماه اقدام به برگزاری برنامه هایی با عناوین: کارگاه آموزش مهارت های زندگی در محیط کار برای کارکنان ادارات، کارگاه های آموزش مهارت های زندگی، آموزش خانواده، آموزش پیش از ازدواج ( برای دختران سوم دبیرستانی و پیش دانشگاهی) و مسابقات فرهنگی و ورزشی در مدارس، برای دانش آموزان و اولیاء آنها در سایه همکاری مدیریت محترم آموزش و پروش شهرستان هریس و مدیران محترم مدارس خواهد نمود.

لذا بدینوسله از عزیزان بزرگوار خواهشمند است در صورت تمایل به برگزاری برنامه های مذکور در مدارس خود با شماره تلفن ۰۴۳۲۶۱۲۲۱۴۰ (داخلی۱۰۴) با واحد امور پیشگیری تماس حاصل نمایند. در آخر ضمن تشکر از دست اندرکاران اجرای کارگاه مذکور، به اطلاع عزیران خواهان برگزاری کارگاه ها و برنامه ها می رسانیم که هزینه برگزاری کارگاه ها و برنامه ها از قبیل هزینه مدرس و پذیرایی برعهده واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس می باشد.

واحد امور پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان هریس



+ نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393برچسب:بخشایش , مهارتهای زندگی , بهزیستی , اندیشه نیک بخشایش, ساعت 22:21 توسط نادر بخشایشی |

کلنگ زنی نیروگاه ترکیبی شهرستان توسط وزیر نیرو

امروز بعد از ظهر مراسم کلنگ زنی نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۰۰۰ مگاواتی شهرستان هریس با حضور وزیر نیرو «چیت چیان» ، مدیر عامل شرکت توانیر ، نماینده مردم اهر و هریس در مجلس «عباس فلاحی» ، معاون عمرانی استاندار ، مدیر عامل آب و فاضلاب کشور ، مدیر عامل آب و فاضلاب استان ، فرماندار ، بخشدار ، امام جمعه محترم شهرستان ، فرماندهی انتظامی شهرستان ، کلیه نهادهای اداری و دولتی شهرستان ، شوراها و شهرداران شهرها و روستاهای شهرستان و جمعی از اهالی منطقه برگزار شد.

شورای اسلامی شهر بخشایش نیز به همراه جمعی از معتمدین شهر جهت افتتاح نیروگاه سیکل ترکیبی ۱۰۰۰ مگا واتی شهرستان هریس دعوت بودند. مشکلات آب و برق شهر قبلاً توسط شورا به سمع فرماندار محترم شهرستان رسانده شده بود و فرماندار پرتلاش منطقه کلیه مشکلات از جمله مشکلات شهر بخشایش را به وزیر نیرو ارائه نمودند.

در این مراسم، شورای شهرمان فرصت را غنیمت شمردند و در حضور مهندس «جانباز»، مدیر عامل آب و فاضلاب کشور از زحمات بی دریغ مدیر عامل آب و فاضلاب استان مهندس «پور رجب» تقدیر و تشکر نمودند و مشکلات آب و فاضلاب شهر را به سمع مدیر عامل محترم آب و فاضلاب استان رساندند و در این گفتگوی صمیمی مهندس پور رجب قول دادند کلیه بدهی آب و فاضلاب بخشایش به شهرداری پرداخت گردد و در تسریع روند اجرای ساختمان آب و فاضلاب شهر توصیه های لازم را ارائه نمایند.

همچنین در خصوص آب شرب نیز مطالبی رد و بدل گردید و مهندس پور رجب راهکارهای لازم را بیان فرمودند.



+ نوشته شده در چهار شنبه 21 خرداد 1393برچسب:نیروگاه برق هریس , کلنگ زنی نیروگاه برق هریس , نیروگاه 1000 مگا واتی هریس , وزیر نیرو , شورای شهر بخشایش, ساعت 22:52 توسط نادر بخشایشی |

همایش زمزمه فراق در سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی (ره)

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی ، امام خمینی (ره) امروز بعد از ظهر همایش زمزمه فراق با حضور شاعران و مسئولین شهرستانی و اهالی محترم شهر بخشایش در مسجد جامع برگزار شد.

 

 



+ نوشته شده در سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:سالگرد رحلت امام خمینی (ره) , همایش زمزمه فراق , همایش زمزمه فراق در سالگرد رحلت امام خمینی (ره) , همایش زمزمه فراق در بخشایش, ساعت 21:8 توسط نادر بخشایشی |

جشن ولادت امام حسین (ع) در مسجد جامع

دیشب جشن مولودی خوانی به مناسبت ولادت حضرت امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) با حضور معنوی مردم ، شهرداری و شورای شهر ، روحانیت محترم ، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ، فرماندهی سپاه خاتم الانبیاء زرنق ، نیروی انتظامی ، مداحان اهل بیت ، مداحان شهرها و روستاهای همجوار و … در مسجد جامع شهر بخشایش با مداحی و شعرخوانی حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی برگزار شد.

 

در این برنامه معنوی بعد از سخنرانی مجری برنامه «کربلایی جعفر ثابتی زاده» ، مداح اهل بیت «کربلایی ایوب روزبه» اشعار و نواهایی را در وصف امام حسین و حضرت ابوالفضل خواند و در ادامه مهمان ویژه مراسم «حاج غلامرضا عینی فرد زنجانی» با صدای زیبا و پرطنین خود جلوه ای معنوی به مراسم مولودی خوانی حضرت مام حسین و حضرت ابوالفضل بخشیدند.



+ نوشته شده در دو شنبه 12 خرداد 1393برچسب:مولودی خوانی حضرت امام حسین (ع) , ولادت امام حسین (ع) , ولادت حضرت ابالفضل (ع) , سوم شعبان , مولودی خوانی سوم شعبان در مشجد جامع شهر بخشایش, ساعت 1:59 توسط نادر بخشایشی |

عید مبعث مبارک باد

عید سعید مبعث را به همه مسلمانان تبریک می گوییم.



+ نوشته شده در دو شنبه 5 خرداد 1393برچسب:عید مبعث ، مبعث حضرت محمد (ص), ساعت 14:21 توسط نادر بخشایشی |

آغاز ساخت مدرسه 10 کلاسه و ساختمان اداری آب و فاضلاب

از چند روز پیش کار ساخت مدرسه ۱۰ کلاسه عباسیه واقع در محله نعمتلوی بخشایش شروع شده و قرار است در کوتاهترین زمان ممکن ساختمان مدرسه تکمیل شده و به مرحله بهره برداری برسد همچنین کار ساخت ساختمان اداری آب و فاضلاب بخشایش نیز که قبل از عید نوروز با حضور امام جمعه شهرستان هریس کلنگ آن به زمین زده شده بود شروع شده و در حال ساخت است.

 



+ نوشته شده در یک شنبه 4 خرداد 1393برچسب:بخشایش , مدرسه 10 کلاسه , اداره آب و فاضلاب بخشایش, ساعت 13:5 توسط نادر بخشایشی |

منوی اصلی

دسته بندی خبر ها

درباره ی ما


بخشایش یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان هریس واقع شده‌است. جمعیت این شهر، طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 خورشیدی، بالغ بر 8000 نفر می‌باشد که از این جهت، سومین شهر پرجمعیت شهرستان هریس و سی و چهارمین شهر پرجمعیت استان آذربایجان شرقی محسوب می‌شود.

آرشیو

نویسندگان

پیوند های وبلاگ

لینک های روزانه

امکانات

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ برای bakhshayesh محفوظ می باشد.
پایگاه خبری و اطلاع رسانی بخشایش

بازی آنلاین

بازی آنلاین

عکس

طراحی سایت

ابزار وبلاگ

قالب وبلاگ

موسیقی بی کلام

دانلود اندروید

گرافیک - ابزار طراحی

برترین مطالب